marți, 18 mai 2010

TABLELE DE SMARALD - Trebuie sa intelegi ca OMUL este din LUMINA si ca LUMINA este a OMULUI

                                   O data am stat in SALILE DIN AMENTI
                           Si am ascultat vocea MAESTRILOR DIN AMENTI,
                                    Rostind in tonuri ce rasunau in linistea de
                                             acolo, cuvinte atotputernice.
               Au cantat cantecul ciclurilor, cuvintele ce deschid calea catre dincolo.
                                    Da, am vazut marea cale deschisa si am
                                           privit un moment catre dincolo.
                             Vazut-am miscarea ciclurilor, la fel de imense pe
                                  cat putea transmite si GANDUL SURSEI.
                                  Stiut-am atunci ca pana si Infinitul se misca
                                            catre acelasi final de negandit.
                             Vazut-am ca Cosmosul e Ordine si o parte a unei
                                        miscari care se intinde in tot spatiul,
                               O parte a unei Ordini A Ordinilor, miscandu-se
                                         constant intr-o armonie a spatiului
                         Vazut-am rotirea ciclurilor ca niste cercuri uriase pe cer.
                                      Stiut-am atunci ca tot ceea ce are fiinta
                                          creste pentru a intalni o alta fiinta
                                Intr-o indepartata grupare a spatiului si timpului.
                                    Stiut-am atunci ca in Cuvinte se afla puteri
                                          ce deschid planuri ascunse omului.
                                    Ca chiar in cuvinte sta ascunsa cheia ce va
                                          deschide calea spre ce e sus si jos.
                          Asculta, omule, acest CUVANT pe care ti-l incredintez.
                         Foloseste-l si vei descoperi puterea din el cand il vei rosti.
                          Spune cuvantul: "ZIN-URU" si putere vei descoperi in el.
                                      Totusi trebuie sa intelegi ca omul este din
                                          Lumina si ca Lumina este a omului.
                                   Asculta, omule, despre un mister mai ciudat
                                          decat toate cate se afla sub soare.
                        Afla, omule, ca tot spatiul e plin de lumi incluse in alte lumi;
                                 Da, una intr-alta dar totusi despartite de Lege.
                                 Pe cand ma aflam in cautarea intelepciunii, am
                                       deschis poarta ce LE desparte de om.
                                                
                                                                        ( Tablita 10 - Cheia timpului)

Niciun comentariu: