duminică, 23 mai 2010

TABLELE DE SMARALD - DOAMNA LUMINII, eliberata din ARULU


                                                Chemat-am din alte planuri ale existentei,
                                         Una care era mai frumoasa decat fiicele oamenilor.
                                               Da, am chemat-o din spatiu, sa straluce ca
                                                          Lumina in lumea oamenilor.
                                                           Folosit-am tolba Sarpelui.
                                                          Purtat-am roba rosie-aurie.
                                                 Pusu-mi-am pe cap coroana de Argint.
                                                In jurul meu un cerc de cinabru stralucea.
                                             Ridicatu-mi-am bratele si rostit-am invocatia
                                             Ce deschide calea spre planurile de dincolo,
                             Strigat-am la MAESTRII SEMNELOR ce se aflau in caminele lor:
                                 "Maestri ai celor doua orizonturi, cei ce paziti cele trei porti,
                                              Ce stati Unul la dreapta si Unul la stanga in
                                                   timp ce STEAUA urca pe tronul sau
                                                        Si domneste peste semnul lui.
                                               Da, print intunecat din ARULU, deschide
                                                     portile taramului intunecat, ascuns
                                               Si elibereaz-o pe cea pe care o tii captiva.
                                    Asculta-ti la mine, Maestri intunecati si Maestri Luminati,
                                              Pe numele voastre secrete va numesc, nume
                                                      pe care le stiu si le pot pronunta,
                                                Ascultati-ma si supuneti-va dorintei mele."
                                 Aprins-am apoi cu flacara cercul din jurul meu si am strigat-O
                                                        In planurile-spatiu de dincolo.
                                                "Fiica a Luminii intoarce-te din ARULU.
                                             De sapte ori cate sapte ori trecut-am prin foc.
                                                Mancare nu am mancat. Apa nu am baut.
                                    Te chem din ARULU, din taramurile din EKERSHEGAL,
                                                         Te chem, doamna a Luminii."
                                                Eliberata era acum de MAESTRII noptii,
                                          Libera sa traiasca in Lumina Soarelui pamantean,
                                                 Libera sa traiasca ca si copil al Luminii.

                                                                                  (Tablita 10 - Cheia timpului)

Niciun comentariu: